Subject: Eesnäärmevähi sõeluuringu juhtrühma moodustamine
From: "Maria Suurna" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "x Tai" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>, "[email-masked]", "[email-masked]", "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Oct 2024 15:45:58 +0200

Tere,

Tervisekassa juhatuse otsusega on loomisel eesnäärmevähi sõeluuringu
juhtrühm, mille ülesandeks saab hinnata eesnäärmevähi sõeluuringu
rakendamise võimalikkust Eestis, teha selle põhjal  sõeluuringute
juhtrühmale ettepanekud edasisteks tegevusteks ning koordineerida
sõeluuringu käivitamist ette valmistavaid tegevusi sh vajalike juhendite
ja juhiste koostamist.

Juhtrühma moodustavad järgmised asutused ja organisatsioonid:

*	Sotsiaalministeerium
*	Tervisekassa
*	Tervise Arengu Instituut
*	Tartu Ülikooli rahvatervishoiu ja peremeditsiini instituut
*	Eesti Uroloogide Selts
*	Eesti Onkoloogide Selts
*	Eesti Perearstide Selts
*	Eesti Radioloogia Ühing
*	Eesti Laborimeditsiini Ühing
*	Eesnäärmevähi Patsientide Liit
*	Eesti Õdede Liit

Palun teatage oma asutuse, erialaseltsi või organisatsiooni kaks esindajat
hiljemalt 13.novembriks meiliaadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Tervitades

Maria Suurna

Sõeluuringute teenusejuht

Tervisekassa